SKLEP

1) Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?
2) Co to jest schowek?
3) Czy wkładając produkty koszyka rezerwuję towar?
4) Czy jeśli brak jest danego produktu to można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?
5) Czy dostanę fakturę lub paragon?
6) Czy istnieje drukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?
7) Jak się z nami skontaktować?
8) Co to jest Kod Rabatowy?
9) Skąd wysyłane są produkty?
10) Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
11) Co to znaczy, że cena promocyjna produktu nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym?
12) Czy posiadamy sklepy stacjonarne?

PRODUKTY

13) Czy zdjęcia produktów są rzeczywiste?
14) Czy podane wagi i wymiary produktów są rzeczywiste?
15) Jak przechowywać produkty Gorilla Sports?
16) Jak pielęgnować produkty Gorilla Sports?
17) Czy produkty Gorilla Sports są bezpieczne?

ZAMÓWIENIE

18) Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
19) Jaki jest czas realizacji zamówienia?
20) Czy można złożyć zamówienie i opóżnić termin dostawy?
21) Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych?
22) Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i od ilości produktów zamawianych?
23) Czy można odebrać zamówienie osobiście?
24) Czy wysyłamy zamówienia za granicę?
25) Czy można dokonać zamówienia pod inny adres niż adres zamawiającego?
26) Czy muszę w jakiś sposób potwierdzać zamówienie?
27) Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
28) Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
29) Jakie są statusy zamówień i co one oznaczają?
30) Dlaczego zamówienie zostało anulowane?
31) Czy można anulować zamówienie?
32) Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?
33) Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?

PŁATNOŚĆ/BEZPIECZEŃSTWO

34) Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
35) Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?
36) Jakie są możliwe sposoby płatności?
37) Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie?
38) Czy wybierając szybki przelew (np. mTRANSFER) jestem od razu kierowany do strony swojego banku?
39) Czy płacąc przez serwis PayU.pl mogę zmienić kwotę wpłaty lub tytuł przelewu?
40) Jakie są dane do przelewu?   
41) Czy przy płatności kartą kredytową muszę być jej właścicielem?
42) Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?
43) Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?
44) Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?
45) Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

46) Czy można zwrócić zamówione produkty?
47) Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?
48) Czy można wymienić zamówione produkty?
49) Jak postępować jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie w uszkodzonej paczce?
50) Jak postępować jeśli otrzymano nie ten  produkt, który się zamawiało?
51) Kto ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu?
52) Czy moja reklamacja zostanie uznana?
53) Jak postępować jeśli zamówiony produkt uszkodzi się w trakcie użytkowania?

 

SKLEP

Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?
NIE. Można Produkt kupić bez konieczności zakładania konta. Można też skorzystać z opcji zalogowania się na dane ze swojego konta Facebook.  Bez rejestracji nie mamy jednak wglądu w historię zakupów i nie możemy korzystać ze schowka.
Co to jest schowek?
Schowek to taki tymczasowy koszyk, w którym można umieszczać interesujące nas produkty. Lecz nie musimy ich od razu kupować.  Schowek dostępny jest jedynie dla użytkowników posiadających konto.
Czy wkładając produkty do koszyka rezerwuję towar?
NIE. Jedynie finalizacja zamówienia gwarantuje zarezerwowanie produktów, które były w koszyku. Gwarancją poprawnego złożenia zamówienia jest otrzymanie maila z potwierdzeniem oraz nr zamówienia.
Czy jeśli brak jest danego produktu to można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?
TAK. Sklep ma bezpośrednie połączenie z centralnym magazynem Gorilla Sports w Niemiczech. Stany magazynowe produktów są tam cyklicznie uzupełniane. Najlepiej obserwować to co się pojawia w sklepie, lub  zapisać się do Newslettera, nie informujemy indywidualnie klientów o dostępności produktów.
Czy dostanę fakturę lub paragon?
TAK. Przy realizacji każdej przesyłki wysyłamy mail z elektroniczną wersją faktury lub paragonu.
Czy istnieje drukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?
NIE. Wszystkie dostępne towary są w ofercie sklepu.
Jak się z nami skontaktować?
Mailowo : sklep@GorillaSports.pl Telefonicznie: 71-321-92-38. Na maile odpowiadamy w godzinach pracy w dni robocze (pon. 7-16, wt.-czw. 7-15, pt. 7-14).
Co to jest Kod Rabatowy?
Kod Rabatowy to unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych. a także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie Koszyka. Zastosowanie kodu rabatowego może wykluczać inne promocje m. in. przysyłki gratis. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wtedy w ich opisie jest informacja: Cena promocyjna produktu - nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym.
Skąd wysylane są produkty?
Wiekszość zamówień jest wysyłanych bezpośrednio z centralnego magazynu Gorilla Sports, który znajduje się na terenie Niemiec. Masz przez to pewność, że towar jest nowy, nie przechodzi przez łańcuch pośredników i dostawców i dlatego ma tak atrakcyjną cenę. Biuro obsługi klienta i serwis  i wystawienie rachunków są obsługiwane przez firmę polską. Wszelkie pytania, zwroty, wymiany reklamacje należy adresować do firmy New Media s.c. Zmigrodzka 249B 51-129 Wrocław, Wiecej informacji znajduje się na odpowiednich zakładkach pomocy
Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
Zachęmy wszystkie podmioty do zainteresowania się produktami Gorilla Sports. Jednak ceny są na tyle atrakcyjne, że nie zapewniają uzyskanie godziwej marży przy dalszej odsprzedaży tego asortymentu.
Co to znaczy, że cena promocyjna produktu nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym?
Niektóre znacznie przecenione produkty są wyłączone z dalszych przecen. Oznacza to, że cena która jest podana przy produkcie jest ostateczna. Nie można jej dodatkowo obniżyć stosując np kody rabatowe.
Czy posiadamy sklepy stacjonarne?
NIE. Prowadzimy sprzedaż wyłacznie przez sklep internetowy.

 

PRODUKTY

Czy zdjęcia produktów są rzeczywiste?
TAK. Zdjęcia wykonujemy sami i staramy się aby jak najbardziej odzwierciedlały wygląd rzeczywisty.
Czy podane wagi i wymiary produktów są rzeczywiste?
TAK. Dokładność pomiaru wynosi ±2 %.
Jak przechowywać produkty Gorilla Sports?
Produkty Gorilla Sports są wykonane z trwałych i jakościowo dobrych materiałów. Należy jednak unikać narażania ich na bardzo niskie bądź bardzo wysokie temperatury oraz gwałtowne zmiany temperatur. Dotyczy to zwłaszcza produktów zawierających tworzywa sztuczne i gumę. Produkty Gorilla Sports należy zabezpieczyć przed upadkiem, przewróceniem się i zwrócic uwagę aby nie pozostawiać w ich otoczeniu dzieci bez opieki.
Jak pielęgnować produkty Gorilla Sports?
Produkty Gorilla Sports są wykonane z materiałów łatwych w utrzymaniu czystości. Nienależy do ich czyszczenia używać ostrych materiałów, a także agresywnych i żrących środków chemicznych. 
Czy produkty Gorilla Sports są bezpieczne?
Produkty Gorilla Sports posiadają wszelkie certyfikaty pozwalające na sprzedaż ich w Unii Europejskiej. Jednak przy użytkowaniu produktów należy zachować zdrowy rozsądek, stosować się ściśle do instrukcji montażu, użytkowania. Używać produktów zgodnie z ich przeznaczeniem, a ćwiczenia wykonywać według wskazań własnego trenera jedynie w przypadku gdy nie ma przeciwskazań lekarskich. Produkty Gorilla Sports należy zabezpieczyć przed upadkiem, przewróceniem się i zwrócic uwagę aby nie pozostawiać w ich otoczeniu dzieci bez opieki.

 

ZAMÓWIENIE

Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
Wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne i ich wysyłka jest możliwa w każdej chwili. W większości przypadków produkty wysyłane są bezpośrednio z magazynu centralnego Gorilla Sports w niemczech. Unikamy przez to łańcucha pośredników i dostawców i możemy zaoferować najniższe ceny.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy od 2 do 3 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin). Czas dostawy paczki przez kuriera też wynosi od 2 do 3 dni roboczych. W przypadku sposobu płatności: "przedpłata (wpłata na konto)", czas realizacji liczy się od chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie - status zamówienia ulegnie automatycznej zmianie na: "opłacone".
Czy można złożyć zamówienie i opóżnić termin dostawy?
TAK. Należy wówczas wybrać przedpłatę i przelew bankowy. Zamówienie zostanie wysłane po wykonaniu przelewu. Na przelew czekamy 10 dni, po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.
Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych?
Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i od ilości produktów zamawianych?
NIE. Koszt przesyłki jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności i wynosi dla przesyłek krajowych odpowiednio 20 zł przy przedpłacie, 40 zł przy pobraniu. Czyli np zamawiając np dwa produkty w ramach jednego zamówienia za przesyłkę zapłacimy tylko raz.
Czy można odebrać zamówienie osobiście?
NIE. Produkty zakupione w sklepie internetowym wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem. Nie można ich odebrać ani w siedzibie firmy.
Czy wysyłamy zamówienia za granicę?
NIE. Zagraniczne Gorilla Sports ma samodzielne oddziały w innych państwach - zachęcamy do składania zamówień przez nich.
Czy można dokonać zamówienia pod inny adres niż adres zamawiającego?
TAK. Wystarczy zaznaczyć przy składaniu zamówienia, że adres wysyłki jest inny od adresu zamawiającego.
Czy muszę w jakiś sposób potwierdzać zamówienie?
NIE. Gwarancją poprawnego złożenia zamówienia jest otrzymanie maila z potwierdzeniem oraz nr zamówienia. Nie ma konieczności dodatkowego potwierdzania zamówień. Może zdarzyć się sytuacja, że pracownik sklepu zadzwoni do Ciebie w celu wyjaśnienia szczegółów zamówienia lub sprawdzenia jego autentyczności.
Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Po złożeniu zamówienia możliwa jest jedynie zmiana danych adresowych. Zmiana zawartości zamówienia, rozmiarów czy też ilości nie jest możliwa. Należy złożyć drugie zamówienie. Proszę się nami skontaktować mailowo: sklep@GorillaSports.pl,telefonicznie: 71-321-92-38 w celu anulowania pierwotnego zamówienia. Zmiana danych adresowych możliwa jest przed wysyłką zamówienia.
Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
TAK. W tym celu proszę niezwłocznie się z nami skontaktować mailowo : sklep@GorillaSports.pl telefonicznie: 71-321-92-38. Rezygnacja możliwa jest przed wysyłką zamówienia.
Jakie są statusy zamówień i co one oznaczają?
Statusy zamówień określają stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest również dla zarejestrowanych Klientów po uprzednim zalogowaniu się. Poniżej lista i krótki opis niektórych Statusów zamówień:
Oczekujące (za pobraniem) - Zamówienia oczekujące na wysyłkę za pobraniem.
Opłacone - Zamówienia opłacone oczekują na wysyłkę.
Wysłane - Zamówienia wysłane z nadanym nr listu przewozowego.
Oczekujące (płatności.pl)  - zamówienia oczekujące na wpłatę w serwisie PayU.pl.
Anulowane (płatności.pl) - zamówienia, które nie zostały opłacone w serwisie PayU.pl w wyznaczonym terminie, lecz cały czas istnieją w systemie i mogą zostać opłacone w najbliższym terminie.
Anulowane - zamówienia anulowane przed wysyłką.
Nieodebrane - zamówienia wysłane do Klienta, które wróciły do Sklepu nieodebrane przez Klienta.
Dlaczego zamówienie zostało anulowane?
Przy wyborze szybkiego przelewu (np. mtransfer) następuje bezpośrednie przekierowanie na stronę banku. W tym momencie należy się zalogować i wykonać przelew. Nie wykonanie przelewu w tym momencie skutkuje anulowaniem zamówienia.
Przy płatności kartą kredytową klient powinien być jednocześnie właścicielem karty kredytowej. Serwis PayU.pl może anulować zamówienie jeśli jest inaczej.
Czy można anulować zamówienie?
TAK. W tym celu proszę niezwłocznie napisać maila i podać nr zamówienia jakie należy anulować, lub skontaktować się telefonicznie.
Procedura anulowania jest nieodwracalna.
W przypadku wygenerowania numeru listu przewozowego, więc wysłania paczki, jej anulowanie nie będzie możliwe.
Nieodebrane zamówienia wprowadzają ograniczenia przy realizacji kolejnych transakcji.
Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?
TAK. Forma płatności POBRANIE (płatność przy odbiorze) - niezwłocznie po złożeniu zamówień należy poinformować Dział Obsługi Klienta (e-mailowo bądź telefonicznie) o numerach zamówień jakie należy połączyć.
W przypadku PRZEDPŁATY (przelewu na konto) - łączenie zamówień możliwe jest wyłącznie po zaksięgowaniu pieniędzy (sklep łączy zamówienia ze statusami OPŁACONE). Dlatego niezwłocznie po wykonaniu przelewów należy poinformować Dział Obsługi Klienta (e-mailowo bądź telefonicznie) o numerach zamówień jakie należy scalić.
Powiadomienie obsługi sklepu jest konieczne, gdyż nawet zamówienia złożone w odstępie kilkunastu minut mogą być wysłane niezależnie. Łączenie zamówień odbywa się w godzinach pracy sklepu.
Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?
Darmowa wysyłka uruchamia się automatycznie klientom, których:
- zamówienia zawierają produkty oznaczone na sklepie darmową wysyłką.

PŁATNOŚĆ/BEZPIECZEŃSTWO

Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
TAK. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?
NIE. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zależą od wyboru sposobu płatności i wynoszą odpowiednio 20 zł przy przedpłacie, 40 zł przy pobraniu dla przesyłek krajowych.
Jakie są możliwe sposoby płatności?
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę PayU.pl (Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club), przelewami bankowymi i za pobraniem. Przy dokonywaniu płatności przez serwis PayU.pl proszę nie zmieniać tytułu przelewu ani nic więcej nie dopisywać.
Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie?
TAK. W takim wypadku należy wybrać jako formę płatności przelew bankowy i wpłaty dokonać w dogodnym terminie. Na płatność czekamy 10 dni od daty zamówienia, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.
Czy wybierając szybki przelew (np. mTRANSFER) jestem od razu kierowany do strony swojego banku?
TAK. Po wyborze szybkiego przelewu (np mTransfer) jesteś kierowany bezpośrednio do strony wybranego banku celem natychmiastowego dokonania płatności. Dane dotyczące przelewu, w tym jego tytuł, są generowane za każdym razem automatycznie przez serwis PayU.pl i nie należy ich zmieniać ani wykorzystywać przy kolejnych zamówieniach składanych w przyszłości.
Czy płacąc przez serwis PayU.pl mogę zmienić kwotę wpłaty lub tytuł przelewu?
NIE. PayU.pl posiadają system komputerowy. Kwota przelewu musi się zgadzać z kwotą końcową zamówienia. Tytuł przelewu powinien zawierać tylko unikalny identyfikator typu Id:(numer) wygenerowany podczas dokonywania płatności. Każde odstępstwo od tej reguły generuje błąd systemu i uniemożliwia szybką identyfikację wpłaty.
Jakie są dane do przelewu?
Dane dotyczące przelewu, w tym jego tytuł, są generowane za każdym razem automatycznie przez serwis PayU.pl i nie należy ich zmieniać ani wykorzystywać przy kolejnych zamówieniach składanych w przyszłości. W przypadku gdy z jakichś względów dane do przelewu nie zostały zachowane płatności można dokonać na poniższe dane:     59 1140 2004 0000 3102 5387 2017
                           New Media s.c.
                           Żmigrodzka 249B
                           51-129 Wrocław 
                           w tytule przelewu proszę koniecznie napisać: GORILLA oraz podać/wpisać, otrzymany w potwierdzeniu, NR ZAMÓWIENIA (pozostałe lub inne informacje nie są uwzględniane!).
When transferring funds from abroad to the mBank account you will need the following information:
Bank name - BRE Bank S.A. Retail Banking
Bank address - Mickiewicza 10
Bank City/Town - Lodz
Bank Postal Code - 90-050
Bank Code (e.g. Sort Code / BLZ / ABA) - 11402004
IBAN - PL59 1140 2004 0000 3102 5387 2017
SWIFT - BREXPLPWMBK
Czy przy płatności kartą kredytową muszę być jej właścicielem?
TAK. Jedynie właściciel karty kredytowej może się nią posługiwać. Dlatego serwis PayU.pl może anulować zamówienie jeśli te dane się różnią.
Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?
TAK. Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych o karcie kredytowej, jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym protokołem jest SSL. Naszym partnerem w realizacji płatności kartami kredytowymi i płatności on-line jest firma PAyU S.A.
Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę PayU.pl: Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club.
Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?
W chwili obecnej obciążenie karty kredytowej następuje w momencie wysłania do nas zamówienia. Karta jest obciążona na kwotę równą wartości towarów w paczce i kosztom dostawy.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
TAK. W momencie zakładania konta, bądź składania zamówienia przechodzi się na strony szyfrowane protokołem https z certyfikatem bezpieczeństwa firmy Thawte, Mimo tych zabezpieczeń nie zalecamy udostępniania swojego hasła i loginu osobom trzecim.

 

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

Czy można zwrócić zamówione produkty?
TAK. Z produktów zakupionych w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwrócony produkt należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek lub paragon oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane, a rachunek przeslac do nas mailem). Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Pieniądze otrzymasz przelewem do 5 dni od otrzymania przez nas paczki. Oczywiście odsyłasz towar na swój koszt. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w naszym sklepie internetowym.
Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?
NIE. Produkty można z powodzeniem wysłać Pocztą Polską, jako paczka lub list polecony bez zadeklarowanej wartości. Najlepiej Produkty zapakować w oryginalne opakowanie w jakim do Ciebie przyszły. Proszę nie wysyłać produktów zwykłym listem. Proszę zachować kwit z poczty jako dowód nadania.
Czy można wymienić zamówione produkty?
TAK. Produkt można wymienić do 14 dni od daty otrzymania. Warunkiem wymiany jest posiadanie paragonu, który jest dołączany do każdego produktu. Koszt wymiany dla przesyłek krajowych to 20zł (koszt ponownej wysyłki towaru). Produkt nie może również nosić śladów użytkowania. Zalecamy też aby Produkt był zapakowany w tym samym opakowaniu, w którym do Państwa dotarł. Produkt należy odesłać na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław, włożyć do środka oryginał paragonu, 20 zł oraz wypełniony FORMULARZ WYMIANY (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.  Produkt na wymianę należy zakupić ponownie w sklepie wybierając opcję Przelew na konto przy finalizacji zamówienia, pozwoli to zarezerwować produkt do czasu nadejścia paczki. Jeśli produkty wymieniane różnią się ceną dopłatę należy włożyć do paczki (+20zł) z kolei nadpłatę zwrócimy w paczce zwrotnej. Wymiany są realizowane od 1 do 3 dni roboczych licząc od daty nadejścia paczki.
Jak postępować jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzonej paczce?
Wszystkie paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone. Paczki są oklejone taśmą firmową. W przypadku gdy stan opakowania budzi wątpliwości proszę otworzyć paczkę i sprawdzic stan produktu przy kurierze. Przed otwarciem paczki należy ją odebrać podpisując się na urządzeniu skanującym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Kopia Protokołu jak i paczka zostaje u Klienta bez względu na wynik oględzin.
Jak postępować jeśli otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało?
W przypadku gdy otrzymany produkt jest niezgodny z umową proszę odesłać przedmiot z paragonem i wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI na własny koszt Pocztą Polską (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym (zwrócimy koszty wysyłki przedmiotu wg cennika paczek krajowych Poczty Polskiej). Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Kto ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu?
W przypadku reklamacji towaru naszym obowiązkiem jest naprawić wadę lub, gdy naprawa nie jest możliwa, wymienić produkt na nowy pozbawiony wad. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszty wysyłki jakie ponosi klient do wysokości ustalonej przez cennik dla paczek krajowych Poczty Polskiej. Gdy klient żąda zwrotu pieniędzy traktujemy to jako zwrot - w takim wypadku koszty wysyłek pokrywa klient. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w naszym sklepie internetowym.
Czy moja reklamacja zostanie uznana?
Uznajemy zawsze reklamacje spowodawane wadami ukrytymi, które ujawnią się w trakcie użytkowania.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia Produktów, zmian spowodowanych brakiem regularnej Konserwacji, a także niedostosowaniem się do instrukcji instalacji badź użytkowania.

Jak postępować jeśli zamówiony produkt uszkodzi się w trakcie użytkowania?
Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli się zdarzy, że w trakcie użytkowania uwidocznią się jakieś wady ukryte, odeślij go z powrotem jak najszybciej na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką paragon fiskalny lub fakturę oraz wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Jedyną podstawą reklamacji jest dowód zakupu czyli paragon (lub faktura). Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.  Mamy 14 dni od daty otrzymania produktu na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt oddajemy do oceny bezstronnemu rzeczoznawcy, który orzeka o zasadności reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin roztrzygania reklamacji, może się wydłużyć o czym informujemy klienta mailowo. W przypadku uznania reklamacji usuwamy wady, a jeśli jest to niemożliwe,  wymieniamy produkt na pełnowartościowy lub oferujemy do wyboru inny produkt, dostępny w naszym sklepie.

wysylka

Jeśli chcesz odesłać do nas towar bądź go wymienić proszę skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU lub z FORMULARZA WYMIANY.

Więcej informacji znajduje się na zakładkach Zwrot, Wymiana oraz Reklamacja w dziale pomocy

zwrot

Prosimy Włożyć do paczki zwrotnej wydrukowany Dowód Zakupu oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (jeśli nie ma możliwości
wydrukowania formularza proszę napisać na czystej kartce wymagane informacje a dowód zakupu przesłac do nas drogą mailową).
Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Pieniądze zwracamy przelewem na konto do 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
1) w którym Konsument wszedł  w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,
2) w którym Konsument wszedł  w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,
3) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować nas, to jest New Media s.c., ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław, adres poczty elektronicznej (adres e-mail): sklep@gorillasports.pl, numer telefonu +48 71-321-92-38, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@gorillasports.pl  lub pismo wysłane pocztą na adres:New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław z dopiskiem „Odstąpienie”.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o  decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poni Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem oprócz bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław z dopiskiem „Odstąpienie”.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Produkty objęte są odpowiedzialnością sprzedawcy z tytułu rękojmi. Sprzedawca jest odpowiedzialny wzgledem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Przyjmujemy reklamacje tylko i wyłącznie na Produkty zakupione w Sklepie internetowym GorillaSports na stronie GorillaSports.pl
W przypadku, gdy otrzymany Produkt jest niezgodny z umową  - proszę odesłać Produkt wraz  z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI oraz Dowodem zakupu.  
Gdy wydrukowanie formularza nie jest możliwe, proszę na czystej kartce napisać wymagane w nim dane. Adres, pod którym można składać reklamacje: New Media s.c., ul. Żmigrodzka 249 B, 51-129 Wrocław, w szczególności złożyć stosowne oświadczenie lub żądanie.
Proszę nie wysyłać Produktów listem zwykłym (zwrócimy koszty wysyłki Produktu, przy czym koszty te powinny być uzasadnione ekonomicznie, dlatego proponujemy, aby skorzystać z usług Poczty Polskiej).
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Uwaga! Prosimy o niewysyłanie Produktu przesyłką zwykłą z uwagi zapewnienie bezpieczeństwa jego przesłania do Sklepu GorillaSports .

Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny wraz podaniem proponowanej przez siebie kwoty, o którą cena ma ulec obniżeniu albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.

Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany przez Kupującego:
a)    jest niemożliwe albo
b)    w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów;
gdy koszty wymiany lub usunięcia wady przewyższają cenę rzeczy sprzedanej - w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca.Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo
w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania żądania reklamacyjnego rozstrzygamy zasadność Reklamacji.
W celu  usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy, aby wraz z formularzem reklamacji odesłać reklamowany Produkt do Sklepu GorillaSports .
W zależności od żądania reklamacyjnego Klienta, w przypadku uznania Reklamacji:

- Produkt zostaje naprawiony lub wymieniony na identyczny, pozbawiony wad w rozsądnym czasie lub;
- Produkt zostaje dostarczony ponownie do Klienta po ustaleniu kwoty obniżenia jego ceny, wraz ze zwrotem nadwyżki zapłaconej ceny przez Klienta przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, lub
- w przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie.  Przy uznaniu reklamacji zwrócimy koszty wysyłki przedmiotu Produktu, przy czym zwracane koszty powinny być uzasadnione ekonomicznie. W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest dostarczany ponownie do Klienta w niezmienionym stanie.

Sklep GorillaSports wskazuje, że zastrzeżenia Regulaminu Sklepu GorillaSports w zakresie sprzedaży hurtowej w przedmiocie reklamacji stosuje się odpowiednio do zapisów Regulaminu Sklepu GorillaSports z dnia 25.12.2014 r.

 

wymiana

Produkt należy odesłać na  adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław, włożyć do środka oryginał paragonu,
20 zł oraz wypełniony FORMULARZ WYMIANY (jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza proszę napisać na czystej
kartce wymagane informacje). Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym.
Wymiany są realizowane od 2 do 3 dni roboczych licząc od daty nadejścia paczki. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Sklep GorillaSports – sklep internetowy działający pod adresem http://www.gorillasports.pl. Sklep internetowy pośredniczy w sprzedaży Produktów i umożliwia składanie Zamówień. Wszystkie zdjęcia, oraz materiały graficzne, a także teksty i definicje są wyłączną własnością Gorilla Sports i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie w całości lub też fragmentach elementów Sklepu GorillaSports bez wyraźnego, pisemnego zezwolenia jest zabronione.

Właściciel sklepu – Właścicielem sklepu internetowego GorillaSports działający pod adresem http://www.gorillasports.pl jest New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław; NIP: 894-282-45-09; REGON: 020048623, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej miasta Wrocławia pod nr 169848 oraz 178015. 

Adres wysyłkowy – wszelką korespondencję, zwroty, wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres: New Media s.c.  ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław

Przeglądarka internetowa – Oprogramowanie pozwalające na przeglądanie zawartości Sklepu GorillaSports. W celu prawidłowego działania Sklepu GorillaSportsy. Przeglądarka internetowa powinna mieć włączoną obsługę 'Cookie' (domyślnie tak jest) obsługiwać JavaScript oraz DHTML i prawidłowo interpretować style dokumentu (CSS). Zalecamy korzystanie z przeglądarki Firefox 2.0, Opera 9.0, Internet Explorer 6.0 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora to 1024x768 lub więcej. Obsługa JavaScript jest niezbędna do dokonania Płatności za pośrednictwem PayU.pl.

Produkty – towary oferowane na stronach Sklepu GorillaSports. Wszystkie nazwy Produktów i znaki towarowe są wyłączną własnością ich producentów i podlegają prawnej ochronie. Zgodnie z obowiązującym prawem informujemy, że Właściciel Sklepu jest importerem (wprowadzającym do obrotu na teren RP) sprzedawanych przez siebie Produktów. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Ceny Produktów są podawane z PLN i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Produkty w Sklepie GorillaSports są szczegółowo oznaczone. Na stronie znajduje się podstawowa informacja o właściwościach i Rozmiarach Produktu, o jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. Zdjęcia Produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Zastrzegamy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów.

Rozmiary / Waga Produktu – są umieszczone na stronie Produktu. Rozmiary / Waga Produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±3 %.

Kod rabatowy – unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych, a także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie Koszyka. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wtedy w ich opisie jest informacja: Cena promocyjna produktu - nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym.

Cena Produktu – Ceny Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki - Cena Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep GorillaSports zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen Produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez Klienta.

Cena Przesyłki – Do Ceny Produktu w Sklepie należy doliczyć Cenę Przesyłki. Cena Przesyłki jest stała i zależy jedynie od wyboru sposobu płatności. W ramach jednego zamówienia Cenę Przesyłki dolicza się tylko raz. Cena przesyłki w obrębie całej Polski wynosi odpowiednio 20 zł przy przedpłacie, 40 zł przy pobraniu. Przy zamówieniu Produktów na kwotę powyżej 1000 zł Cena przesyłki jest gratis. Przesyłka gratis ozn. obniżenie Ceny Produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. W przypadku wysyłki za granicę cena przesyłki wynosi 50 zł i w takim wypadku jest możliwa jedynie opcja przy przedpłacie.

Zdjęcia Produktów – Zdjęcia Produktów są wykonywane przez Właściciela marki GorillaSports. Zdjęcia Produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Nie wykonujemy zdjęć dodatkowych Produktu na życzenie Klienta. Wszelkie wykorzystywanie zdjęć, kopiowanie w całości bądź fragmentach bez pisemnej zgody Właściciela Sklepu zabronione.

Dostępność Produktów – Wszystkie oferowane Produkty w Sklepie GorillaSports są dostępne, chyba że w opisie Produktu jest opisane inaczej. W wyjątkowych sytuacjach takich jak np. równoczesny zakup przez kilku Klientów tego samego Produktu może okazać się, że Produkt nie będzie dostępny. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem informując o zaistniałej sytuacji.

Zamówienie – Klient może zamówić Produkty 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego, wysyłając email sklep@gorillasports.pl, a także telefonicznie w godzinach pracy Magazynu pod nr 71-321-92-38. Zamawiane Produkty telefonicznie lub emailowo wysyłamy wyłącznie za pobraniem. Email powinien zawierać imię i nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego, nr Produktu (lub jego dokładną nazwę i markę) i jego rozmiar. Gdy Klient w momencie składania Zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o Zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Właścicielem sklepu, a Klientem,  z zastrzeżeniem warunków dot. Klientów hurtowych i Ceny hurtowej co do możliwości zmian przez Właściciela sklepu Cen hurtowych Produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego i/lub Przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji z zamawiającym. Jeżeli Sklep nie może zrealizować Zamówienia, wtedy niezwłocznie powiadamia Klienta o zaistniałej sytuacji.

Status zamówienia – jednoznacznie określa stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest dla zarejestrowanych klientów po uprzednim zalogowaniu się, zaś osoby niezarejestrowane otrzymują informację o statusie zamówienia drogą mailową.

Wysyłka zamówienia – Zamówione Produkty są wysyłane za pośrednictwem kuriera UPS lub DPD. Wysyłki zamówień realizowane są wyłącznie na terenie Polski.

Przesyłka – skompletowane i spakowane Zamówienie z naklejoną etykietą adresową jest przekazywane Kurierowi. Przesyłki są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony), owinięte taśmą firmową i ubezpieczone. Status Przesyłki można monitorować na stronie UPS. Informacje dotyczące stanu Przesyłki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do magazynu firmy kurierskiej, około godzin wieczornych w dniu nadania. W przypadku gdy Kurier dostarczy Klientowi uszkodzoną Przesyłkę należy ją po odbiorze otworzyć w obecności przedstawiciela Kuriera i w przypadku stwierdzenia braku sporządzić protokół stanu przysyłki i towaru, oraz skontaktować się z obsługą Sklepu. Sklep niezależnie od procedury trwającej u Kuriera dośle brakujący Produkt lub zwróci jego równowartość w pieniądzach. Przedsiębiorca jest zobowiązany otworzyć i zbadać stan przysyłki i jej zawartość po otrzymaniu.

Rezygnacja z zamówienia – Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, do momentu wysyłki Produktu. Należy wówczas wysłać email sklep@gorillasports.pl, a także telefonicznie w godzinach pracy Magazynu pod nr 71-321-92-38.

Płatność – Informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej Sklepu GorillaSports.pl w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Produktu. Za Zamówienie można zapłacić za pobraniem  - czyli Kurierowi w momencie dostarczenia Zamówienia pod wskazany adres, lub dokonać przedpłaty. Przedpłatę można wykonać za pomocą przelewu bankowego, przekazu lub karty kredytowej. Pełne bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez wyspecjalizowaną w płatnościach internetowych firmę PayU S.A. właściciela platformy PayU.

Magazyn – miejsce, w którym następuje realizacja i kompletowanie zamówień Klientów. Godziny pracy Magazynu to od pon. do czw. 8-16 w pt. 8-15.

Kurier – Skompletowane zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub DPD. W momencie przekazania Przesyłki Kurierowi Klient dostaje informacje, na podany w Procesie zamówienia adres mailowy, z nr przesyłki. Przesyłkę można monitorować na stronie internetowej kuriera. Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep GorillaSports skompletuje zamówienie i wyśle z Magazynu na adres podany przez Klienta. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 Dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin). Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych Danych osobowych w tym numeru telefonu.

Czas dostawy – czas, w jakim Kurier Przesyłkę odebraną z Magazynu dostarczy na adres podany przez Klienta. Standardowy Czas dostawy od 2 do 3 Dni roboczych  dotyczy zamówień przedpłaconych. Czas dostawy zamówień za pobraniem waha się od 4 do 5 dni roboczych. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych Danych osobowych. W celu ułatwienia doręczenia przesyłki przez kuriera sugeruje się również podanie numeru telefonu.

Dowód zakupu – dowodem zakupu jest np paragon (lub faktura), który Klient otrzymuje w Przesyłce wraz z produktami lub mailowo w formie załączonego pliku pdf. Dowód zakupu uprawnia do rękojmi.

Wymiana – (dotyczy Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Produkt nie może być używany, powinien być zwrócony w stanie niezmienionym. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ WYMIANY. oraz Dowód zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki zwracamy pieniądze na podane w formularzu konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W międzyczasie Konsument może zamówić produkt na wymianę w Sklepie UrbanCity.  Koszt wymiany 20zł - jest to koszt ponownej wysyłki towaru.

Odstąpienie od umowy – (dotyczy wyłącznie Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań, Konsument może odstąpić od umowy  w terminie 14 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep np. pismem wysłanym na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław, lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@gorillasports.pl o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu można użyć FORMULARZA ODSTĄPIENIA, który stanowi załącznik do regulaminu. W celu ułatwienia procedury odstąpianie prosimy do zwracanej paczki włożyć Dowód zakupu i wypełniony FORMULARZ ZWROTU.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Prosimy o odesłanie towaru niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed jego upływem. Prosimy, aby produkt był zwrócony w stanie niezmienionym. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa z dnia 30.05.2014r.o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów:
1)    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2)    w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5)    w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6)    w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8)    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 -  i Dowód zakupu. Produkt nie może być używany, w stanie niezmienionym. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. W ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki zwracamy pieniądze na podane w formularzu konto bankowe. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa.

Reklamacja – Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad.  Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121).

Jeśli zakupiony Produkt posiada wady,  prosimy wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI i odesłać  Produkt wraz z FORMULARZEM  oraz Dowodem zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki.
Klient proszony jest o to, aby w treści zgłoszenia reklamacji umieścił następujące informacje: imię i nazwisko (nazwa podmiotu), adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który chce, ażeby została wysłana odpowiedź Sklepu na reklamację, datę zakupu Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, możliwie dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru w postaci kopii paragonu lub faktury, wydruku z rachunku bankowego, wydruku z karty płatniczej bądź inny dowód.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Jeżeli produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany przez Kupującego:
a)    jest niemożliwe albo
b)    w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów.
c)    gdy koszty wymiany lub naprawy przewyższają cenę rzeczy sprzedanej- w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca.
Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zasadność Reklamacji (dotyczy Konsumenta).
W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad w rozsądnym czasie.
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie.
Zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi Klient. Koszty przesyłki  powinny być uzasadnione także ekonomicznie dlatego proponujemy aby skorzystać z usług Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego.  Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

Dane osobowe – Informacje, które są podawane w trakcie wprowadzania zamówienia celem jego wysyłki. Proces podawania Danych osobowych jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez Właściciela sklepu zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. Właściciel sklepu gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie. Zbiór danych osobowych jest zarejestrowany w GIODO.

Klient – jest to:
-osoba fizyczna mająca ukończony 13. rok życia, która zawiera umowę należącą do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego jednak do czasu ukończenia 18. roku życia wymaga się zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby do zawarcia przez nią umowy,  chyba że zgodnie z przepisami prawa posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych;
- osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca  osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną,
która składa Zamówienie za pośrednictwem Sklepu - zawiera umowę sprzedaży z Właścicielem Sklepu i jest nim Konsument zgodnie z art. 22 [1] ustawy kodeks cywilny oraz Przedsiębiorca z zastrzeżeniem specjalnych regulacji dla Klienta hurtowego. Klientem mogą być również osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności art. 14 § 2 Kodeksu Cywilnego). Część zapisów Regulaminu dotyczy tylko Konsumentów, co jest wprost określone.

Rejestracja Klienta – rejestracja umożliwia zapamiętanie w Bazie Sklepu Danych osobowych Klienta oraz historii jego zamówień. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

Logowanie Klienta – proces w którym zarejestrowany Klient wprowadza swój adres mailowy oraz hasło jakie ustalił w procesie Rejestracji. Proces Logowania jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Zalogowany Klient ma wgląd w Status zamówień oraz historię swoich zamówień, a także może korzystać ze Schowka.

Koszyk– element Sklepu GorillaSports, gdzie Klient przenosi Produkty, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, a także przejść do Procesu Zakupu.

Proces zakupu – Gdy Klient skompletował w koszyku swoje Produkty może przejść do Procesu zakupu gdzie precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób Płatności, itp. Może również zachować wszystkie wprowadzone Dane osobowe oraz historię zakupów Rejestrując się.

Schowek – element Sklepu GorillaSports, gdzie zarejestrowany Klient przechowuje informacje o interesujących go produktach. Jest informowany o zmianach cen i wyczerpywaniu się stanu magazynowego produktów.

Newsletter – cykliczna gazetka elektroniczna wydawana przez Sklep GorillaSports, w której zamieszczane są m.in. informację na temat oferty i aktualnych promocji. Newsletter jest wysyłany tylko do Klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

Cookies (ciasteczka) to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, wysyłane do komputera użytkownika sklepu w celu identyfikacji  i późniejszego ułatwienia korzystania z witryny. Nie są one szkodliwe dla komputera i danych w nim zawartych. Jest możliwe korzystanie ze sklepu także bez użycia plików cookies, ale dopiero po odpowiednim ustawieniu przeglądarki internetowej.Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi.                           

Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszego regulaminu dużą literą należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w regulaminie. 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U.z 2014, poz. 121 z późn. Zm. ) a w przypadku Klientów będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia
30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014r., poz. 827).

Konsument jako Klient sklepu GorillaSports ma prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń konsumenckich, które polegają m.in.  na:
a)    prawie do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sklepem UrbanCity,
b)    prawie do skierowania wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego, który działała przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zawartej umowy sprzedaży.
  Skorzystanie z ww. praw jest dobrowolne i zarówno Konsument jak i Sklep UrbanCity celem zastosowania jej powinni wyrazić zgodę na to postępowanie.
Konsument jest informowany o tym że Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    Wniosek Konsumenta do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej może dotyczyć wniosku o mediację, wniosku o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Wskazane instytucje w swoich jednostkach oraz na stronach internentowych powinni udostępniać wzory wniosków.

    Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są Konsumentom sw siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

Konsument  w zakresie sporu transgranicznego ma prawo korzystania z  Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

Załącznikami do Regulaminu są: , wzór formularza odstąpienia od umowy, formularz reklamacji.
Sklep UrbanCity informuje, że  zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Klient Sklepu UrbanCity zostanie poinformowany przez umieszczenie na stronie internetowej Sklepu UrbanCity informacji o zmianie Regulaminu, ze wskazaniem zmian Regulamin.  Wiadomość o zmianie Regulaminu na stronie Sklepu zostanie zachowana przez okres co najmniej 14. dni kalendarzowych.

Klienci, zarejestrowani i posiadający Konto w Sklepie UrbanCity zostaną również powiadomieni o zmianie Regulaminu przez przesłanie na ich adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji o zmianach Regulaminu, nie później niż na 14. dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.

Zmiany Regulaminu wejdą  w życie w terminie podanym wraz z informacją o  zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14. dni kalendarzowych od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu na stronie internetowej.

Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie oświadczy  - w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu – o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi rejestracji konta.

W razie  zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy, zamówienia i rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy, złożenia zamówienia
.
 Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.  

ZAŁĄCZNIK 1 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30  dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Adresat:
New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249 B,
51-129 Wrocław
e-mail: sklep@gorillasports.pl
Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
Lp. Nazwa                  Symbol /rozmiar          Ilość         Cena jednostkowa brutto
1.
2.
3.
4.
5.
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)                                                                  
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)                                                                       
Adres konsumenta(-ów)                                                                    
Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:                                                                
(*) Niepotrzebne skreślić.

ZAŁĄCZNIK 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
MIEJSCE NA             PROSZĘ WYSŁAĆ TOWAR NA ADRES
DOŁĄCZENIE          New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław
DOWODU ZAKUPU
IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ TOWAR:
NR ZAMÓWIENIA:
POWÓD REKLAMACJI:

(proszę zaznaczyć właściwą opcję)
O OŚWIADCZAM, ŻE ODSTĘPUJĘ OD UMOWY
ŻĄDAM
O NAPRAWY   O WYMIANY      O OBNIŻENIA CENY o …………PLN                                        
      ADRES ZWROTNY na który mamy odesłać towar:

IMIĘ I NAZWISKO:       
ULICA:
KOD, MIASTO:
TELEFON:          
KOD PRODUKTU (w przypadku wymiany na inny towar):
(kod produktu pojawia się na stronie koszyka po dodaniu produktu do koszyka)
DANE DO PRZELEWU:
IMIĘ I NAZWISKO/NAZWA:       
ULICA:
KOD, MIASTO:
NR KONTA:
data i podpis Kupującego/Płatnika                data i podpis Przyjmującego reklamację