Sklep stacjonarny w Warszawie

Zwrot

(odstąpienie od umowy)

1. Wypełnij formularz zwrotu

Formularz zwrotu towaru dołączony jest do wiadomości e-mail, którą dostaniesz po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz, możesz także wypełnić go online na naszej stronie. W tym celu wejdź w zakładkę "Reklamacje i zwroty" na swoim koncie i kliknij przycisk "Dodaj reklamację lub zwrot", a następnie znajdź numer zamówienia, które chcesz zwrócić.

2. Spakuj i odeślij paczkę

Po wypełnieniu formularza spakuj paczkę w oryginalny karton. Pamiętaj, że produkt nie może być zniszczony. Odeślij ją do naszej siedziby na adres: Adansonia Soft, ul. Puławska 38 05-500 Piaseczno
lub zawieź produkt do sklepu stacjonarnego na Elektronowej 2 w Warszawie

3. Poczekaj na zwrot środków

Po otrzymaniu od Ciebie paczki zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.

Wymiana

1. Zwróć produkty

Przy zwrocie produktów postępju zgodnie z instrukcją zamieszczoną w sekcji "Zwroty".

2. Poczekaj na zwrot środków

Po otrzymaniu od Ciebie paczki zwrócimy Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni.

3. Złóż nowe zamówienie

Złóż nowe zamówienie w naszym sklepie i ciesz się swoim nowym sprzętem sportowym.

Reklamacja

1. Zgłoś nam problem

Przyślij nam dokładny opis awarii na adres biuro@adansonia.pl Aby usterka została szybko zdiagnozowana, warto załączyć zdjęcia uszkodzenia lub film pokazujący problem.

2. Nasz zespół zdiagnozuje usterkę i skontaktuje się z Tobą

Nasz zespół specjalistów przeanalizuje Twoje zgłoszenie i zadecyduje w jaki sposób możemy najszybciej Ci pomóc. Następnie skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić szczegóły naprawy.

3. Spakuj paczkę i przekaż ją kurierowi

Złóż sprzęt i zapakuj go w karton tak, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. W wybranym przez Ciebie terminie wyślemy kuriera, aby nie odebrał od Ciebie paczkę.

4. Twój produkt zostanie przekazany do serwisu lub wymieniony na nowy

Produkt zostanie przekazany do naszego Działu Serwisowego, gdzie usterka zostanie naprawiona. W przypadku poważnej wady wymagającej długiej naprawy wymienimy Twój produkt na nowy.

5. Naprawiony lub wymieniony sprzęt odeślemy do Ciebie

Naprawiony produkt zostanie odesłany do Ciebie w wybranym przez Ciebie terminie. Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony z naszych usług.